суботу, 10 червня 2017 р.

Кулінарні АТС-бандерольки

Привіт.
Сьогодні я вам покажу маленьку серію АТС-бандерольок. Зроблені вони у стилі мого планувальника для кухні))).
Чому вони так називаються??? Дуже просто - бо загорнуті як бандерольки у крафторий папір))).
Ця серія складається із двох карточок 
До речі, на цих картках мої легкі рецепти, які я обіцяла дати з планувальником)))

Більше фото завтра)))

Смачних вам вихідних)))

Ваша Дар'я

А поки прийму участь у завдані блогу СкрапРелакс

В галерею Декоративный город использовала вашу гладкую текстурную пасту и декоклей


3 коментарі:

  1. Клас, люблю крафт, і еко)))дякую за рецептики, треба спробувати) Приєднуйся до СП, як раз перший етап ЕКО і ще багато подарунків http://scrap-ek.blogspot.com/2017/06/1.html

    ВідповістиВидалити
  2. какая интересная идея...здорово, Даша)

    ВідповістиВидалити